Condiții și termeni comerciali a magazinului electronic
https://www.principesadiana.md/
Principesa Diana este un magazin on-line care realizează / prestează plante medicinale si amestecuri di plante medicinale si aromatice pentru băuturi calde și reci
(descrierea produselor sau serviciilor care pot fi procurate la prezentul magazin electronic )
1. Securitatea datelor cu caracter personal
Compania I.I. Usurelu Lucia, colectează, prelucrează și utilizează datele cu caracter personal a clienților. Aceste date vor fi colectate pe baza consimțământului clientul și se vor baza pe cerințele legale de furnizare a serviciilor solicitate. Compania I.I. Usurelu Lucia I.I. Usurelu prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislației și în conformitate cu Politica de confidențialitate. Aceste date aferente Operațiunii de plată va include însă nu se va limita la:
• Adresa IP a clientului;
• Numele clientului;
• Prenumele clientului;
• Telefonul clientului;
• Tipul Cardului;
• Numele clientului indicat pe card;
• Adresa email client;
• Valuta tranzacției;
• Informații despre livrare;
2. Serviciul suport
I.I. Ușurelu Lucia oferă clienților săi Serviciul suport la numărul de telefon +37369411113. Zilele de lucru a Serviciului suport luni – sâmbătă, zile lucrătoare, orele de lucru 9:30 - 17:00. Îți recomandăm comanda online prin metoda „Adaugă în coș”. Această metodă iți oferă posibilitatea să urmărești stadiul în care se află comanda (ex. în curs de confirmare, în curs de livrare etc).
Serviciul suport oferă consultarea clienţilor cu privire la mărfurile şi serviciile oferite de Magazinul electronic, modalităţile de plată, de livrare şi revocare a Operațiunii de plată /Tranzacţiilor practicate. Serviciul suport este obligat să primească de la Cumpărători reclamaţii, să asigure informarea acestora cu privire la statutul procesului de investigaţie a reclamaţiilor, şi, după caz, să asigure investigarea reclamațiilor.
3. Cum cumpărăm? Tehnologia efectuării cumpărăturii
Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Click pe butonul ‘ADAUGĂ ÎN COȘ’, disponibil sub imaginile produselor. Produsul este acum disponibil în ‘COȘUL DE CUMPĂRĂTURI’. Acesta este accesibil din coltul dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link, sau click, pentru a descoperi ‘COȘUL DE CUMPĂRĂTURI’. Editează sau continuă cu comanda mărfurilor prin click pe butonul ‘COMANDĂ’.
Introduceţi datele de contact şi datele livrării mărfii:
- Adresa poștei electronice a Cumpărătorului;
- Numărul de telefon al Cumpărătorului;
- în cazul în care Vânzarea presupune livrare, datele necesare pentru asigurarea cu succes a livrării:
• adresa de livrare;
• numele, prenumele, numărul de telefon al Destinatarului în cazul în care acesta este diferit de Cumpărător.
După care este necesară selectarea metodei de plată.
Click pe ‘CONTINUĂ’ pentru a continua pe platforma de plată securizată.
4. Cum plătim? Tehnologia efectuării tranzacției de plată
Înaintea purcederii la perfectarea Operațiunii de plată, toți parametrii și condițiile de bază ale Vânzării direcționate spre achitare să fie pusă la dispoziția Cumpărătorului:
- identificatorul unic al Comenzii;
- preţul şi cantitatea fiecărui produs / serviciu din cadrul Tranzacției;
- în cazul în care Tranzacția presupune livrare:
- condițiile livrării – deplin sau doar referinţă la Condiţiile comerciale, iar în cazul în care Condiţiile comerciale prevăd diferite modalităţi de livrare, atunci trebuie să fie indicată univoc şi modalitatea livrării aplicabilă acestei Tranzacții;
- datele livrării (numele, prenumele, numărul de telefon ale Destinatarului, adresa livrării);
- preţul livrării, dacă se aplică plata respectivă;
- verificările cu (denumirea documentului (ex., BI)) a Destinatarului, care urmează a fi efectuate la predarea Coletului.
- alte plăţi dacă se aplică în cadrul acestei Tranzacții;
- valoarea totală a comenzii, egală cu suma Operațiunii de plată care va fi iniţiată de Comerciant pentru achitarea Vânzării date;
- referință și link activ la Condițiile comerciale;
- alte condiţii speciale eventual aplicabile Tranzacției date.
Anterior inițierii Tranzacției de plată Cumpărătorul trebuie să prezinte acordul său în privinţa Condiţiilor comerciale prin bifarea punctului „Am luat la cunoştinţă şi sunt de acord cu Condiţiile comerciale”.
Plata se poate efectua prin intermediul instrumentelor de plată oferite de ”Paynet Service” SRL. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea.
Dacă ai ales drept metodă de plată transfer bancar, vei primi prin e-mail o factură cu toate datele privitoare la comanda ta. În detaliile de plată ale transferului bancar este obligatoriu să menționezi numărul comenzii, pentru alocarea corectă a sumei și înregistrarea rapidă a plății. După efectuarea plății prin transfer bancar, te rugăm sa ne trimiți o confirmare de plată la adresa principesadiana.md@gmail.com, în termen de maximum 24 de ore.
Livrarea mărfii se face după creditarea contului nostru cu întreaga sumă.
Plata ramburs: achiți comanda în numerar, la livrare.
Plata cu card bancar, prin serviciul securizat oferit de platforma PayNet.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plăți sunt cele emise sub siglele VISA (Clasic si Electron), MASTERCARD (dacă au cod CVV2/CVC2).
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Site-ul https://www.principesadiana.md/ este securizat, de I.I. Ușurelu Lucia si Alsonval Grup SRL nu păstrează datele dvs. personale, a contului sau a cardului folosite în efectuarea unei tranzacții online.
5. Livrare și returnare
www.principesadiana.md folosește serviciile de curierat a companiei S.R.L. NEW POST INTERNATIONAL MLD.
Livrarea în Chișinău
Livrarea se efectuează gratis în cazul în care suma cumpărăturii depășește 800,00 MDL. În alte cazuri costul livrării constituie 80 MDL in raza orașului Chișinău.
Termeni de livrare a Comenzilor sunt până la 3 zile lucrătoare.
Livrare pe teritoriul Republicii Moldova
Livrarea pe teritoriul Republicii Moldova se efectuează din contul cumpărătorului, cu compania de curierat a cumpărătorului sau pe cont propriu al cumpărătorului.
Returnare
În cazul în care livrarea este imposibilă / nu a fost efectuată în limitele termenului maxim (14 zile lucrătoare) / nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) zile din data confirmării Operațiunii de plată respective, “ I.I. Ușurelu Lucia” este obligat să inițieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacție respective, cu excepția situațiilor în care a fost primit de la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare.
Magazinul electronic www.principesadiana.md sau Cumpărătorul are posibilitate să inițieze atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției în sumă totală, cât și în sumă parțială, reieșind din natura și cauza revocării
Alte exemple de condiții de anulare a tranzacției:
- După introducerea de către beneficiar a datelor plății, confirmarea și autorizarea efectuării acesteia, nu va fi posibilă efectuarea modificărilor, revocarea plății și returul mijloacelor financiare aferente acestei plăți.
- Raporturile comerciale dintre beneficiar și “ I.I. Ușurelu Lucia” sunt reglementate oficial de organele privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului ca renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
- Beneficiarul nu poate solicita rambursarea mijloacelor bănești transferat, iar Operatorul nu va lua în considerație pretențiile Beneficiarului în ce privește rambursarea mijloacelor bănești.
Politica de confidențialitate
Confidenţialitatea datelor clienţilor este foarte importantă pentru noi. www.principesadiana.md îşi respectă și protejează clienţii. Modul de utilizare a informaţiilor puse la dispoziţie de către clienţi este prezentat în continuare. Dacă se fac actualizări ale politicii de confidenţialitate, acestea vor fi publicate pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidenţialitate, în orice moment.
Dispoziții finale și judiciare
Orice litigiu apărut în legătură cu utilizarea acestui serviciu va fi rezolvat pe cale amiabilă. La apariția unor conflicte în timpul cumpărării, achitării sau livrării produselor procurate de la companiile I.I. Ușurelu Lucia si Alsonval Grup SRL și care nu sunt reglementate printr-un punct al acestui act, vor fi soluționate pe cale amiabilă, în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării în formă scrisă a problemei.
În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.